Tragedi Cupcake

1 Jul

Cda, akibat dihantui perasaan bersalah kerana gagal melawat kami di StoodleHut weekend yang lepas, telah menghadiahkan kami ini!

cake2

(Scissorist yang tidak sabar mau menerpa cupcake2 itu)

Cupcakes bertulis Stoodle buatan Cda!!! Yeay!! Seronoknya lepas main futsal boleh makan cupcakes free!

cake1 cake5

(Scissorist menggantungkan hidung di kotak cupcake dan mesej Cda menunjukkan rasa kesal)

IMG00097-20090630-2245

(Adegan rebut-merebut cupcakes di salah sebuah restoran terkemuka di Bangi – Cda kau ni ikhlas ke tak nak bagi?!)

Namun, malang tidak berbau kepada cupcakes, kerana dalam perjalanan ke rumah, cupcakes telah ditimpa kemalangan. Pemandu kereta gagal membrek kereta secukupnya sebelum menghentam bumper jalan, menyebabkan cupcake- cupcake comel dan tidak berdaya terpelanting dan bergelimpangan di dalam kotak. Pemandu kereta memberi alasan tidak mendengar jeritan-jeritan kecil Stoodlerist ‘bumper! bumper!’ lalu mengcameltrophykan bumper tersebut dan keretanya sendiri.

Jeritan Scissorist (pembela cupcake) sejurus melihat cupcake2 yang bergelimpangan di dalam kotak memecah keheningan malam. Pemandu telah menyatakan perasaan kesalnya yang tidak terhingga terhadap cupcake2.

cake4

(cupcake yang ada smiley kini sudah kehilangan kedua-dua belah mata. Huruf E juga kehilangan satu kaki. Yang tinggal cups sahaja di luar tu telah kami makan sahaja untuk menamatkan penderitaan mereka.)

Terima kasih Cda! Nanti kita boleh jual StoodleCupcakes lak!

Berita yang kurang menarik: Urbanscapes have acknowledged that there has been one confirmed case of H1N1 in attendance of the event last weekend. Jangan panik, do the sensible thing and get yourself checked if you’re displaying symptoms. More details at www.urbanscapes.com.my.

ps: Mungkin inilah hikmahnya kau tidak  dapat pegi Urbanscapes wahai Cda :P

Advertisements

4 Responses to “Tragedi Cupcake”

  1. hasliza July 1, 2009 at 4:18 pm #

    alamat mimi H1N1??? seriesss?? ‘die’ g stoodle hut x? ‘die’ dtg malam ke siang? kalu malam after 930 kah?? ayoyo..scary!! bkn af je suspek nie.. semua yg hadir nie…hehehe.. mintak dijauhkan dr ‘wabak maut’ itu… amin….

  2. mimo July 1, 2009 at 7:16 pm #

    haha aku tidak tau siapakah ‘dia’ itu. ya semoga dijauhkan. jangan panik…kalau ada rasa demam2 tu pegi check k!

  3. cda July 1, 2009 at 11:43 pm #

    aku yg tak g urbanscapes pon rasa mcm nak demam.

    afffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. idlan July 2, 2009 at 12:06 am #

    Aku demam jugak.. demam cupcakes cda!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: